
TALLER INICIACIÓ A L’APNEA
28 juny @ 10:00 - 14:00

Vols descobrir el fascinant món de l’apnea? Aquest taller d’iniciació és per a tu!
Anima’t a fer les teves primeres immersions amb seguretat i consciència de la mà d’ADAS Cavall de Mar, amb qui aprendràs les bases de la respiració, la relaxació i les tècniques fonamentals per gaudir del mar d’una manera tranquil·la i respectuosa.
No cal experiència prèvia, només ganes de gaudir i aprendre!
Data
- 28 de juny
Horari
- 10:00 a 14:00h
Lloc
- Zona de Banys del Fòrum
Contingut del taller
- Els participants realitzen una sessió d’iniciació a l’apnea, amb exercicis progressius i immersions de poca profunditat, aprenent a desplaçar-se correctament en superfície i sota l’aigua en un entorn controlat.
- S’introdueixen nocions bàsiques de seguretat, com el sistema de parelles, la supervisió constant i les normes específiques d’apnea.
- Es treballen els fonaments de la compensació, la importància de la relaxació, la ventilació prèvia adequada i la gestió de la respiració abans de la immersió.
- Es realitzen estiraments específics i es presenta el material bàsic d’apnea utilitzat.
- S’expliquen conceptes bàsics sobre els efectes del CO₂ i la disminució d’O₂ en el cos humà, adaptats al nivell d’iniciació i a la pràctica segura.
- Finalment, es fa una presentació general de l’apnea esportiva, tant en piscina com en mar, amb l’objectiu que els participants la coneguin i es motivin a continuar la formació reglada FEDAS-CMAS després del bateig.
Requisits
- Taller d’iniciació (no inclou llicència federativa): 95€
- Taller d’iniciació + llicència federativa d’un dia: 105€ (95€ taller + 10€ llicència federativa d’un dia)
- Taller d’iniciació + llicència federativa anual: 160€ (95€ taller + 65€ llicència federativa anual)
IMPORTANT❗ Obligatòria llicència federativa per a la realització del taller ‼️
Política d’anul·lacions i canvis
- Les anul·lacions per part de la persona participant només donaran dret a un canvi de data en cas d’enfermetat o lesió, sempre que es comuniquin amb un mínim de 48 hores d’antelació a l’inici de l’activitat i s’aporti el corresponent justificant mèdic oficial.
- Les anul·lacions comunicades amb menys de 48 hores d’antelació o sense justificació mèdica no donaran dret a cap canvi ni compensació.
- En cas de no presentació a l’activitat, es perdrà el dret a participar-hi i no s’oferirà cap compensació.
- Si les condicions meteorològiques, l’estat de la mar o qualsevol motiu de seguretat impedeixen la realització de l’activitat, Anèl·lides es reserva el dret de modificar-la, ajornar-la o substituir-la.
- En aquests casos, no es realitzaran devolucions econòmiques. S’oferirà una data alternativa o bé una activitat equivalent pel mateix valor econòmic.
- Anèl·lides es reserva el dret de modificar el programa, l’horari o la ubicació de l’activitat quan sigui necessari per garantir la seguretat de les persones participants o el correcte desenvolupament de l’activitat.


